22 Kasım 2015 Pazar

Drifter's pick! Drifter proudly presents; Welcome to Me

diyelim ki gerçekten kafayı çizmiş vaziyettesiniz; bildiğin 'yaklaşma deli O' türünden; yani öyle böyle değil harbii manyak (tıbben adınızı borderline koymuşlar) evinizde yirmi senedir açık; sürekli çalışan bir televizyonunuz var... bıdı bıdı bıdı bıdı Oprah... yani bence az bile olmuşunuz ama yetmemiş;
eski kocanız gay olmuş; anne babanız bunamış; en yakın arkadaşınız bir looser; psikiyatrınızın iyi bir psikiyatra ihtiyacı var Ve bir gün size elli küsür milyon dolarlık piyango isabet ediyor.
ilk iş ilaçları almayı bırakın derim;
eh bi zahmet artık milyoner de olduğunuza göre dünyanın geri kalanı ilaç kullanmaya başlasa iyi olur.

Benim için bu yılın filmi budur! En iyi kadın oyuncu ödülümü de Kristen Wiig'e veriyorum ve ödül törenimi kapatıyorum.



web sayfası burada;
http://www.welcometomemovie.com/

official traileri burada;

official olmayan full movie linki de burada;

http://www.solarmovie.ac/watch-welcome-to-me-2014-online.html

pazar pazar çok güzel gider valla

2 yorum:

mithad a. selim dedi ki...

ilk paragrafı, 50 milyon dolar ikramiye çıkana kadar bir film izler gibi ama gerçek sanarak okudum:) izlenecekler arasında birinciyi sıraya aldım hemen.

drifter dedi ki...

izle izle :) ruhhastası bir film olmuş izlemeye değer.